Mikaela Straus описва “Hold On Baby” като “търсене на нова болка, любовно писмо към приятелката ми и безстрашен себеанализ” в манифестото, придружаващо новия ѝ албум “Hold On Baby”. Любопитно е защо King Princess се нуждае от нещастието, за да напише качествен материал, но финалната дестинация, до която достига във втория си албум е обнадеждаваща.
Подобно на предходния “Cheap Queen” новият албум на Straus е силно автобиографичен и демонстрира търсенията на млад музикант, който не се страхува да допринася и за продукцията на музиката си. Несъмнено в новата си музика Mikaela звучи като по-гъвкава певица, по-откровен текстописец и по-уверен творец, готов да се заиграва с различни стилове.
За съжаление, King Princess изигра най-силните си карти твърде рано. Първите четири сингъла от “Hold On Baby” са най-добрите песни в албума, последвани от закриващата “Let Us Die”, в която на барабани свири покойния Taylor Hawkins (Foo Fighters) малко преди смъртта си, “For the Friends”, която се отличава с най-хитова мелодия и поетичната “Change the Locks”, която звучи вдъхновено от Taylor Swift.
Останалата част от албума не е лоша, но преминава една идея по-монотонно. “Winter is Hopeful”, “Dotted Lines” и “Sex Shop” преминават без да оставят особени впечатления. Усеща се и липсата на парчетата “Only Time Makes Us Human” и “House Burn Down”, които куиър звездата издаде месеци преди албума. Странно е решението ѝ да ги изключи от финалния проект, предвид безспорните им качества.
В крайна сметка, силните моменти от “Hold On Baby” са достатъчни, за да задържат вниманието ни към King Princess и да ни оставят обнадеждени за светлото бъдеще, което предстои. Въпреки това, вторият ѝ албум разчита твърде много на вече изпитаната формула и може да бъде разгледан като пропусната възможност за звездата да ни изненада истински.
7/10
Слушайте в Spotify и Apple Music.